Edzések

MMA

Kiknek ajánljuk?

Azoknak, akik szeretnének megtanulni változatos fogásokat alkalmazva és keményen küzdeni és nem riadnak vissza a kihívásoktól.

Mit kell tudni az edzésről?

Az MMA (mixed martial arts) az Amerikai Egyesült Államokban alakult ki, méghozzá több küzdősport elemeit ötvözve – erre utal a neve is.

Az MMA-ban egyaránt engedélyezettek az állóharc technikák („stand up game”), földre vitelek („take downs”), és földharc technikák („grappling”). Talán ennek is köszönhető, hogy elfogultság nélkül lehet állítani, hogy korunk legdinamikusabban fejlődő, legkomplexebb küzdősportjáról van szó. Az MMA-ra magára a keményebb, full kontakt küzdelmeknek is nagy teret enged, talán ennek is köszönheti folyamatosan növekvő népszerűségét.

Az MMA fent leírt hármas egységét különböző edzéseken gyakorolhatjátok, hiszen bizonyos edzéseinken az állóharc technikákra törekszünk, bizonyos edzéseken pedig a földre vitelekre vagy akár grapplingre.

Az edzéseken elsajátíthatjátok ennek a küzdősportnak az alapjait, majd folyamatosan fejlődhettek is, de irányítottan, hiszen a fentiek miatt maximálisan törekszünk a biztonságra.

Az első edzésre nem kell mást magaddal hoznod, mint magadat, a bátorságod és elszántságod, és az edző felszerelésedet, és az edzés kezdete előtt 5 perccel átöltözve megjelenni.

Az MMA fokozott állóképességet és erőnlétet igényel, hogy folyamatos legyen a fejlődés. Ezért is fontos, hogy a szervezet megkapja, amire a jó teljesítmény eléréséhez szükgsége van, így érdemes az edzés előtt megfelelő mennyiségű és minőségű tápanyagot magadhoz venni étel vagy ital formájában. Amennyiben nincs ötleted mi lehetne a megfelelő számodra, a teremben ebben is segítünk.

Edzés időpontokról szóló információt az Órarend menüpont alatt találsz.

Thai box/Holland kick-box/MMA álló

A legtöbb MMA álló edzésünkön tanulhatsz fogásokat akár a thai box, akár a holland kickbox elemeiből is.

A Thai box-ról bővebb leírást itt találsz: thai box / muay thai

Holland kickbox:
azaz dutch kickboxing style. A ’80-as években kialakult, főként a K1-ben, majd manapság
a Glory szervezet fő irányvonala, valamint az MMA harcosok álló felkészülésének alapja.
Gyökerei a thaibox, Kyokushin karate és az ökölvívás. Gyakorlói ezen részek keresztbeedésével készülnek,
leginkább kickbox jellegű versenyekre, ahol nincs összekapaszkodás (clinch), csak a kezek és lábak és
a térdek dolgoznak. Fő jellemzői a sok kéz kombináció és alsó testrészre mért, erőteljes rúgások.
/a Beast Arénéban zajló tréningeket a MAGYAR MUAYTHAI ORSZÁGOS SPORTÁGI SZAKSZÖVETSÉG felügyeli,
edzője hivatalos kick-box oktatói diplomával rendelkezik/.

Az MMA álló edzések a következőképpen oszlanak meg, attól függően, hogy milyen típusú feladatok jelennek meg az edzésen:
 – technika, zsákolás: hétfő 17:00, kedd 18:00, szerda 17:00, csütörtök 18:00, péntek 17:00, szombat 9:00
 – technika, sparring, clinch: hétfő 18:30, szerda 18:30, péntek 18:30

Földrevitelek, birkózás, földharc, grappling

Földreviteleket, illetve állóharcból földharcra váltáshoz különböző technikákat Wrestling edzéseinken tanulhatsz, részleteket itt találsz: Wrestling

Grappling-ot BJJ edzéseinken gyakorolhatsz, részleteket itt találsz: BJJ

 

 

További Edzések

Rehab+ training

Wrestling

Core training

Személyi edzés

Box (ökölvívás)

MMA

Női Box

Brazil Jiu-Jitsu

Thai Box (Muay Thai)

Savate

Légiós edzés (funkc. edzés)