Edzések

MMA

Kiknek ajánljuk?

Azoknak, akik szeretnének megtanulni változatos fogásokat alkalmazva és keményen küzdeni és nem riadnak vissza a kihívásoktól.

Mit kell tudni az edzésről?

Az MMA (mixed martial arts) az Amerikai Egyesült Államokban alakult ki, méghozzá több küzdősport elemeit ötvözve – erre utal a neve is.

Az MMA-ban egyaránt engedélyezettek az állóharc technikák („stand up game”), földre vitelek („take downs”), és földharc technikák („grappling”). Talán ennek is köszönhető, hogy elfogultság nélkül lehet állítani, hogy korunk legdinamikusabban fejlődő, legkomplexebb küzdősportjáról van szó. Az MMA-ra magára a keményebb, full kontakt küzdelmeknek is nagy teret enged, talán ennek is köszönheti folyamatosan növekvő népszerűségét.

Az edzéseken elsajátíthatjátok ennek a küzdősportnak az alapjait, majd folyamatosan fejlődhettek is, de irányítottan, hiszen a fentiek miatt maximálisan törekszünk a biztonságra.

Az első edzésre nem kell mást magaddal hoznod, mint magadat, a bátorságod és elszántságod, és az edző felszerelésedet, és az edzés kezdete előtt 5 perccel átöltözve megjelenni.

Az MMA fokozott állóképességet és erőnlétet igényel, hogy folyamatos legyen a fejlődés. Ezért is fontos, hogy a szervezet megkapja, amire a jó teljesítmény eléréséhez szükgsége van, így érdemes az edzés előtt megfelelő mennyiségű és minőségű tápanyagot magadhoz venni étel vagy ital formájában. Amennyiben nincs ötleted mi lehetne a megfelelő számodra, a teremben ebben is segítünk.

 

Edzés időpontokról szóló információt az Órarend menüpont alatt találsz.

 

További Edzések

Személyi edzés

Box (ökölvívás)

Barbár tréning (funkcionális edzés)

MMA

Női Box

Amazon tréning (funkcionális edzés)

Brazil Jiu-Jitsu

Thai Box (Muay Thai)

Kick-box

Savate

Kettlebell/clubbell (funkc. edzés)