Edzések

Brazil Jiu-Jitsu

Kiknek ajánljuk?

Azoknak, akik szeretik a földharcot, szeretnének olyan küzdősportot választani, amely kerüli az ütő és rúgó technikákat.

Mit kell tudni az edzésről?

A brazil jiu-jitsu harcművészet és küzdősport is egyaránt, amely a földharcra és a bírkózásra fókuszál. Több más földharcot preferáló küzdősporthoz hasonlóan azon az elven alapszik, hogy a földharc során nem elsődleges szempont az ellenfelek méretbeli különbsége, hiszen a különböző ízületfeszítéseknek és fojtásoknak köszönhetően egy kisebb termetű ember is felül tud kerekedni ellenfelén. Alapoz továbbá arra, hogy egy pár mozdulattal a küzdelem a földre vihető.

Az edzések során számtalan ilyen célt szolgáló manővert sajátíthattok el, amely a domináns helyzet elérését szolgálja, hogy az ellenfelet egy befejező technika alkalmazására alkalmas helyzetbe kergessük. Természetesen a védekezést szolgáló fogások is az edzések részét képezik.

Az edzéshez való csatlakozásért nem kell mást tenned, mint átöltözve megjelenni az edzés előtt pár perccel.

Csakúgy, mint a többi küzdősport, a brazik jiu-jitsu is megterheli a szervezetet, hiszen komoly állóképességet és erőnlétet igényel, vagyis a testetek folyamatos és megfelelő táplálása nagyon fontos. Érdemes az edzés előtt megfelelő mennyiségű és minőségű tápanyagot magadhoz venni étel vagy ital formájában. Amennyiben nincs ötleted mi lehetne a megfelelő számodra, a teremben ebben is segítünk.

 

Edzés időpontokról szóló információt az Órarend menüpont alatt találsz.

 

További Edzések

Személyi edzés

Box (ökölvívás)

Barbár tréning (funkcionális edzés)

MMA

Női Box

Amazon tréning (funkcionális edzés)

Brazil Jiu-Jitsu

Thai Box (Muay Thai)

Kick-box

Savate

Kettlebell/clubbell (funkc. edzés)